Påske påfyll

Hei!! Vi er vel fremme på fjellet 😀 Gårsdagen ble tilbrakt på ski, det var vanvittig kjekt etter gammelt. I dag krangler bekkenet litt etter skituren, så mens resten av gjengen er på ski så sitter jeg inne og arbeider med bok illustrasjonene, dog blir jeg ikke vanskelig å be ut i solveggen når skituren er ferdig 😉

På ett eller annet vis har jeg husket å kjøpe med nye blyanter av de mest brukte fargene, bare de fire blyantene du ser over her koster 195,- kroner 😯 MEN jeg har ikke klart å ta med meg vinterskoene opp 🙈 Så vanvittig flaks at jeg har et par med Moon boots stående her oppe 😅 De ble kjøpt på salg for en god del år siden, og de har varmet godt siden det.

Det blir nok ett blogg innlegg og to i påska, men nettet her er ikke akkurat super raskt så det blir nok en relativt rolig påske på det viset. Håper du har en super helg og at påsken blir bra 🐥 Så blogges vi!

 

Miriam

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg