Realistisk

Da jobber jeg med en mer realistisk tegning, det har vært full rulle her noen dager og jeg trengte rett og slett å sitte å jobbe med noe som krever konsentrasjon, men en litt annen type konsentrasjon enn det å tegne på frihånd og ikke minst det å koble litt ut fra mengdene med arbeid som er reint administrativt og ikke særlig oppløftende i disse skattetider.

Det kommer nok til å ta litt tid før jeg er i boks, for tegningen bygges sake men sikkert opp lag for lag og strek for strek, men det gir en kul effekt og jeg skal nok komme meg gjennom det selv om det krever en ørliten dose tålmodighet underveis 😉

Håper uka er bra så langt, vi blogges!

 

Miriam

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg