Rørepinne anyone?

Hjelp! Rett rundt lunch tider løftet jeg hodet fra skrivebordet og bok illustrasjonen jeg jobbet med, og der sto pigade meg Pablo blyanten min oppi kaffekoppen.

Snakk om å være oppslukt i arbeidet 😮 Det er heldigvis fult mulig å redde situasjonen med å vaske av Nespresso kaffen og spisse blyanten på nytt, men det var nesten litt for komisk til å la det forbigå i stillhet 😛 Det er tydeligvis rom for en designert koppholder på det nye kontoret, så jeg ikke ødelegger både kaffe og blyanter.

Ønsker deg en fin ettermiddag, vi blogges!

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg