Sammen


Nå skal jeg være dønn ærlig og si at jeg har kastet inn håndkleet for julesesongen, det har vært utrolig gøy og vanvittig hektisk, best av alt, jeg har truffet mange gode mennesker på veien og fått en kjempe støtte fra både familie, venner og kjente.

Da jeg gikk i land som styrmann var målet mitt og være mer tilstede i familie hverdagen,  det angrer jeg ikke ett sekund på. For nå er jeg her hjemme hver dag, tusen takk til alle som er med på veien og gjør dette mulig  <3

Det har selvfølgelig ikke gått som en lek å bytte beite, det ligger mye  hardt arbeid bak og klokka har både blitt 23 og 24 før jeg har gitt meg for dagen, jeg har blitt avbrutt i arbeidet av både blindtarmbetennelse og hjernehinnebetennelse. Nå pleier jeg en fin forkjølelse siden jeg startet utesesongen med markeder den 1.desember, det er langt i fra like ille som de gangene jeg ble lagt inn! Men med  et stort ønske om å være frisk og opplagt når vi skal feire jula i år, så kaster jeg inn håndkle.

Derfor har jeg bestemt meg for å gjøre noe som for meg er helt spinnvilt (!), man er jo avhengig av å være tilstede som nyetablert bedrift, samtidig er jeg som menneske avhengig av å være der for de rundt meg og vise at de betyr mer enn alt for meg i verden. Jeg skal derfor bruke morgen dagen på å nøste opp litt bedrifts tråder og deretter ta fullstendig fri, jeg har funnet frem gavepapiret og mobilen skal pakkes inn og gies til min mann, som har vært tålmodig og støttende hele veien selv når tiden sammen har blitt avbrutt av telefoner, bilder og blyanter. Mye fordi jeg simpelthen ikke klarer og legge ting fra meg og skal bare..

Årets julegave blir derfor en symbolsk gave, for det viktigste i verden, tiden vi har sammen <3

Tusen takk til deg som er innom,  og alle som heier på min lille bedrift, jeg skal ta et litte pust i bakken nå, men jeg gleder meg alt til januar, da skal det settes opp tegnekurs i samarbeid med Malepaletten, YouTube kanalen min skal  få en norsk versjon, og jeg har alt bestillinger på nye verk 😀

Ha en god jul og ta vare på tiden sammen det er kjempe viktig <3

Miriam

 

2 kommentarer
      1. Tusen takk for meldingen, det var første jeg så da jeg åpnet bloggen etter en lang ferie og det gjorde veldig godt å lese den <3 Jeg håper at du har hatt en kjempe fin fritid også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg