Shopping!!!

Okay, dette blir nok aldri en reinspikka shopping blogg 😛 Og dere vil nok aldri se en post om hvor mye klær sminke eller hårprodukter jeg har handlet, skal jeg være helt ærlig så har jeg: en shampoo, ett hårprodukt, en concealer, en mascara, en palett med øyenskygge og en øyebryns blyant fra anastasisa og det er vel omtrent det hele, oh, og foundation! Og det eneste jeg stort sett gjør er å erstatte produkter når det går tomt. På klesfronten har jeg som grunder stort sett totalt kjøpevergring.

Men, jeg elsker å shoppe nye blyanter, om det bare er påfyll av farger, nye farger eller som nå, når jeg skal forsøke ett helt nytt sett, da blir jeg super gira og må holde meg i skinnet for å ikke gå helt bananas! Det er jo ikke til å stikke under en stol at det kan bli dyrt, hver blyant koster jo mellom 30-40 kroner 😮 Og det stopper ikke der.. for på impuls får jeg ofte lyst til å jobbe med både oljepastell, tusj og alt som måtte være av forlokkende farger og teksturer.

Så ønsk meg lykke til, jeg skal straks ut døren med en handleliste og jeg vet av erfaring at det kan bli beintøft å følge den til punkt og prikke!

Ha en super dag, vi blogges:)

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg