Skeis

Det er helg og vi har vært på Fløien en tur i det vanvittig fine været, denne gangen hadde jeg forhåpninger om å stå på skøyter, men den gang ei, dette skiltet fikk meg heldigvis på bedre tanker (før det gikk skeis) 😉

Årsaken til at det har vært litt stille på bloggen de siste dagene er rett og slett en ekstrem vår rengjøring, jeg har reorganisert hele lageret og byttet kontorplass 😮 Jeg er riktig nok enda i leiligheten, men nå har jeg rett rundt 2,4 kvadratmeter å boltre meg på, jeg har nemlig klart å få både lagret mitt, trykkeriet og kontorplassen inn på vaskerommet (jeg vet det er nesten helt utrolig at det gikk). I alle trille sitter jeg nå og blogger fra mitt nye kontor 🙂 Så kommer jeg tilbake med litt bilder av den nye arbeidsstasjonen til uka.

Men det viktigste først -> god helg 😀 Og tusen takk til alle som titter innom og har vært turen innom bloggen denne uka til tross for relativt få blogginnlegg.

Vi blogges!

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg