Skulle egentlig tegne blomster….

Men vipps så var det en tiger der også, det er ikke alltid like lett å begrense seg når en sitter der med fargeblyantene for å si det sånn!

Planen var å tegne et par motiv til med blomster for så å lansere den nye motiv serien før vi drar på hytta for sommeren, det skal jeg heldigvis rekke greit, men hvor i all verden skal jeg gjøre av tigeren i den sammenheng?! Ikke vet jeg. Ser den ut som en Blomst som Varer? Kan jeg slippe unna med å hive den i kategorien siden det tross alt er blomster med på bildet?

Det gjenstår enda litt å tegne før den er ferdig, så forhåpentligvis har jeg kommet frem til en fornuftig løsning før siste strek er lagt ned.

Ha en fin dag, så blogges vi 🙂

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg