Småbarnslivet

Da har det gått over to uker siden siste post.. igjen! I tankene mine har jeg både tid og mulighet til å å være på bloggen, Facebook og Instagram, men i virkeligheten så løper jeg rundt og rydder, vasker klær, lager mat, leker Spiderman, bygger lego -> når jeg har et ledig sekund er jeg ute og løper for å klarne hodet litt.

Også skal jeg jo jobbe da, jeg har jo fremdeles en fulltids jobb 😂 Herregud, det er hektisk og det trives jeg med, men fordi tempoet her hjemme er høyt kan dere offisielt nominere meg til “årets mest sporadiske blogger” for mer enn det rekker jeg ikke akkurat nå 🙃

Til høsten har vi to små tasser som skal i barnehagen, selv om jeg gleder meg til å få litt bedre tid til å jobbe, kjenner jeg allerede at jeg kommer til å savne kaoset vi har akkurat nå ❤️

Håper du har en fin påske, det ville vært supert 😀

Siden mannen har påskefri denne uka får jeg litt tid til å jobbe midt på lyse dagen. Det er luksus påske for min del, så her skal det tegnes til neste bok!

Vi blogges

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg