Spinnvilt glad

Så glad blir jeg når formen kommer seg og jeg kan ta fatt på arbeidet mitt igjen! Og bra er det, jeg tror ikke jeg har nubbekjangs til å etablere tidenes kuleste krabbe bedrift om ikke det var for gleden som ligger bak 🙂 nei vent sa jeg krabbe.. det handler jo selvfølgelig ikke bare om krabben Klype, det handler jo også om å skape kunst man kan bli glad av og glad i!

Og nå tar jeg fatt på oppgavene igjen, jeg har alt klart å få lagt til en del fine detalj bilder i butikken. Så skal jeg få satt meg ned og skrive en viktig mail som har vært utsatt i fire uker nå (hjelpes!). Jeg håper akkurat denne mailen medfører godt nytt og at jeg kan dele prosjektet jeg har sett meg ut på bloggen etter hvert. På den positive siden, for de som tok helt skrekken av at jeg har brukt så lang tid på å få en mail avgårde så kan jeg meddele at du ikke trenger å være skremt, da mottaker ikke vet at det kommer en mail fra en liten kunstbedrift i Bergen sentrum enda. Så har nok de neppe savnet den sånn reint teknisk, i hvertfall før de har hørt den knakende gode ideen min 😉

Det skal også planlegges tegnekurs i regi av meg og Maja. Maja og Malepaletten har forøvrig vært med på tid for hjem på TV siden sist, hvor kult er ikke det?! Jeg legger ved en link her for de som har Sumo og vil sjekke det ut 🙂

Nei, nå får jeg hive meg rundt i tun og se om jeg klarer å stable bedriften på fote igjen 😀

Ha en super dag, vi blogges!

 

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg