Straks klar!

Siste oppslag. Over hundre skisser, rundt 500 arbeidstimer og nærmere 500 000 streker med appelpencilen. Det er berre lekkert, for nå er manuset snart klart for siste runde i redaksjonen før trykk!

Det blir bok i oktober og det blir en bra bok, forfatteren av boka har alt gitt ut to fantastiske faktabøker for barn, og ikke en millimeter av illustrasjonene er overlatt til tilfeldighetene herfra. Nei denne boka, er sydd sammen med så stor omhu at denne gangen begynner jeg virkelig å stortute om boka ikke går gjennom nåløyet for innkjøpsordningen. For de av dere som gikk glipp av avslaget sist så finner du meg gråtende her. I ettertid forstår jeg jo litt hvorfor det gikk som det gikk, men lett var det ikke lell.

Nei, nå skal jeg pigade meg unne meg en joggetur etter gammelt 😀

Ha en super dag!

 

Miriam

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg