Stuptrøtt

God morgen 🙂 Da er jeg oppe og går igjen og føler meg rett og slett ganske opplagt, dog skal det legges til at jeg sovnet klokken åtte i går kveld og ikke var oppe igjen før halv syv. Jeg kan ikke minnes at jeg var like trøtt ved den første graviditeten, men denne gangen har jeg ikke kjangs til å holde gluggene åpen på kveldstid, klokka åtte på kvelden er det game over og jeg sovner så og si uansett hvor jeg er.

Klok av skade har jeg nå lært at jeg bør være klar med både tannpuss og pysjamas før dette inntreffer, for jeg har mer enn en gang i det siste våknet en tidlig morgen med pels på tennene etter manglende tannpuss og lurt på hva i all verden klokka er og hvor lenge jeg har sovet 😛

Jeg aner ikke hvilken uke av graviditeten det er normalt å føle seg strålende og opplagt men jeg kan si at jeg i hvertfall ikke er der for øyeblikket!

Håper du også har fått de nødvendige timene på øyet denne moregenen, vi blogges!

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg