Sunday sloth

God morgen, jeg var på utkikk etter en passende illustrasjon for et blogginnlegg da jeg fant denne lille krabaten jeg tegnet i 2017, perfekt!

Siden det er søndag i dag og full rulle med jobb igjen i morgen så har jeg planer om å være et skikkelig dovendyr i dag og jeg tipper det er flere der ut som også har satt av dagen til å ta det med ro og henge med venner og familie 🙂

På mandag skal jeg først og fremst trykke opp en bestilling på et A3 trykk (tusen takk <3), sette opp en skisse for tegnekurset, og sende en mail helt til Texas. Mailen er for å forhøre meg om en ny akrylmaling jeg klør i fingrene etter å få fatt i, jeg skal dele litt mer om akkurat den malingen når den er  i hus og kan begynne å teste produktet.

Ellers, har vi begynt dagen med, frukt, yoghurt og havrekjeks her i huset, det er kanskje ikke det sunneste å spise havrekjeks fra butikken til frokost (?), jeg tipper de innholdet en del sukker, så jeg har lurt litt på om jeg skal se om jeg finner en oppskrift på en litt sunnere utgave eller kanskje matmuffins og bake litt.

Du får ha en super søndag så blogges vi 🙂

 

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg