Svar fra forlaget

God morgen ☕️ I dag våknet vi til en e-post fra ett forlag her hjemme, de har lest manuset om vår lille edderkopp. Til tross for at jeg smiler over her med håret til alle kanter en tidlig morgen, så fikk vi igjen avslag!

Kanskje jeg har fått tykkere hud? Eller kanskje var det at avslagsbrevet var skrevet på en veldig omtenksom måte?

Gråter gjør jeg altså ikke, men noe ironisk har jeg nå begynt å se på hele barnebokforfatter karrieren min som en boksekamp. Jupp, er man i en boksering må man jo forvente å få en på tygga nå og da, det betyr  ikke at man ikke får litt vondt men det er visst en del av jobben 😂😅🙈

Men vet du hva? Det går fint, skulle man gi opp hver gang man møter motgang så hadde jeg gitt opp for lenge siden 😁 Kanskje er det manglende vett, kanskje er det pågangsmotet eller kanskje er det alle de fantastiske tilbakemeldingene vi har fått fra deg her inne ❤️

Den lille edderkoppen skal på trykk, boka handler jo tross alt om å reise seg når en faller! Så pytt sann!Lille Petter Edderkopp Barnebok

Nå glemte jeg nesten å si at i samme stund som enda ett forlag takket nei, så tikket det inn en bestilling på 7 Søren og Klype bøker til 😮

Så grip dagen, om den startet litt trutt eller fint, så skal vi få dette til, det gjelder bare å stå på 🙂

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg