Svimmel, flyr i ring

Da har plutselig svimmelheten meldt sin ankomst, jeg har stort sett ikke vært særlig svimmel så langt i graviditeten, kvalme, trøtthet, hodepine og hjertebank har jeg dog kjent til de grader innimellom.

Men i dag er jeg altså svimmel, jeg fikk for meg at årsaken var at jeg kun hadde spist en banan og drukket ett glass havremelk før jeg gikk ut døren, men nå har jeg vært hjemme igjen en liten time og spist intet mindre enn FEM skiver for å se om det skulle hjelpe og drukket to glass vann. Svimmelheten har blitt bedre, men enda føles det som om hodet er fylt med bomull. Jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet. Det ser ikke ut som om dagen og arbeidsmengden blir helt som jeg hadde planlagt, men det får vel heller gå på et vis.

Vi blogges fra bomullsdottene!

 

Miriam

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg