Tegner litt med høyre og litt med venstre hånd

Venstrehendt er jeg i hvertfall ikke! Men nå har jeg rett og slett tegnet MYE og jobbet en del på dataen de siste to ukene (at jeg har brukt en kjøkkenstol som muligens er litt lav i forhold til skrivebordet har nok ikke hjulpet), så voila nå begynner det å gjøre litt vondt i høyre håndledd.

Det føles ikke helt toppers, ikke bare fordi det er jobben min, men fordi jeg blir jo nærmest sprø når jeg ikke kan tegne så mye som jeg vil, i hvertfall nå når jeg har en ny serie med motiver på skrivebordet 😮

På en måte er det heldigvis ikke første gangen dette har skjedd, jeg hadde en liten uke med ett vondt håndledd i 2017 også, løsningen var ganske enkelt å la blyantene ligge så langt det lot seg gjøre, så gikk det raskt over, så jeg er ikke i overkant bekymret.

Men det er, lettere sagt en gjort å la blyantene ligge, så da er jeg på alternativ to, og tegner nå litt med med venstre hånd og litt med høyre, det går treigt (!) men det går, og det avlaster jo høyre hånden greit 🙂

Så om tegningene mine blir litt skeive fremover så vet du hvorfor 😉

Ønsker deg en fin dag, vi blogges 😀

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg