Tidlig en mandags morgen gikk det rett i dass

Min trofaste Epson kunstprinter med pigmentert og arkiv bestandig blekk har gått rett i dass. Helgen har gått med på en vanvittig runde med maintenance. Blekkpatronene jeg hadde i backup er installert, nærmere 40-50 ark (?) med tester har gått igjennom maskinen, mye av blekket er spist opp og det til intet hell.

Jeg stod derfor opp super spent (som om det var julaften) i dag for å se om natta på mirakuløst vis har gjort underverker for vår gode printer, men nei.

Nå sitter jeg her med en ordre som egentlig skulle ut på fredag (heldigvis har jeg fått beskjed om at det ikke haster).

Så nå regner vi på hvor mange bøker det må kuttes i det første opplaget, slik at jeg kan bestille en ny kunstprinter 🙈
Det første opplaget skal være stort nok til å dekke reservasjonene som har kommet inn, og for å finansiere opplag nummer to. Det var bare jeg som øynet et liiiite håp om at vi bedrifsmsssig skulle gå litt i pluss for første gang i år, ved at vi kunne bestille inn nok bøker til å gå med overskudd 🤣 😶

Det er ikke annet å gjøre en å riste det av seg og godkjenne bestillingen på ny printer 🤷‍♀️ Denne gangen blir det en Canon storformat kunstprinter, fordi Epson har en lei tendens til å trenge ekspert hjelp når alt går skeis, og med utgiftene til reparatør samt blekk, skriverhodet og det som er så lønner det seg ikke å holde på den lenger.

Håper din mandags morgen har startet langt rimeligere enn kontor crashen her, så blogges vi!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg