Til angrep på rotet

Det hender at jeg våkner grytidlig, som i dag og har påbegynt arbeidet før klokka er seks, jeg tror det er en konsekvens av at jeg ofte sovner for kvelden klokka åtte. Graviditeten har virkelig snudd døgnet opp ned 😛 Og da skulle det jo bare mangle om ikke dagens blogginnlegg var klart klokka sju 🙂

Neste på tapetet blir å rydde arbeidsstasjonen min, det har blitt en sånn greie som må gjøres hver mandag og fredag, for jeg har en tendens til å jobbe med mange prosjekter på en gang, og etter gårsdagens nye innkjøp på Malepaletten er den stakkars lille kjøkkenøya mi et eneste kaos!

Som du ser er er det nok best at jeg angriper denne haugen med rot i dag. Illustrasjonen i toppen av innlegget er forresten en skisse jeg utarbeidet i forbindelse med et oppdrag som ble levert i går, knall gøy jobb og veldig kjekt å få gode tilbakemeldinger 😀

Ha en super helg, så blogges vi!

 

Miriam

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg