Tilbake på jobb som grunder

Hai! Her kommer en liten oppdatering på arbeids fronten. Jeg hadde store planer om å få ferdig videoen med tips og triks med haien her, og omtrent  ti sider med illustrasjoner i påska 😬 DET har jeg ikke fått gjort, jeg har riktig nok laget enda et par illustrasjoner og jeg har kommet et godt stykke med videoen, fått lagt ut en liten animasjon med haien på Instagram, og skrevet et utkast til den første modulen på tegnekurset. Men mest av alt har jeg tatt det fullstendig med ro 😅

Det har vært en vanvittig fin påske og på ett eller annet vis er det super lett å koble av på fjellet, med dårlig nett, sol, snø og noen vedkubber på peisen blir alt så mye mer bedagelig og det gjør virkelig godt å få et avbrekk fra tempoet jeg normalt holder som grunder.

Det har helt klart vært veldig godt å ta noen rolige dager, men det er ikke alltid like lett å hente seg inn igjen. For når ferien er slutt og arbeidet tar fatt igjen, melder tvilen seg, kan jeg virkelig få dette til å hå rundt 😬 Tvilen varer heldigvis oftest ikke lenger enn at jeg får satt meg ned og virkelig tatt tak i arbeidet, og dermed føle at jeg gjør noe aktivt for å stable vår lille bedrift på fote. Så ja det hender at tvilen kommer og tar meg en sjelden gang, selv om pågangsmotet som oftest vinner. Da gjelder det å ta fatt på konstruktive mål og før en vet ordet av det så har tvilen smeltet vekk som snøen.

For å komme i gang etter påsken la jeg ut et knall tilbud på ett veggmaleri til 1990,- Det er alltid spennende å komme med et tilbud og litt skummelt for det er ikke alltid like lett å få oppdrag. Denne gangen var jeg super heldig og allerede etter 2 timer var oppdraget i boks, så tusen takk til alle som delte og tusen takk for oppdraget! Jeg ble så veldig glad der jeg satt smånervøs og klar for å ta fatt på arbeidet etter litt fri. Nå kan jeg glede meg til å ta malerkosten fatt  i stedet og det kommer til å bli så stilig 😃 Tilbudet er avsluttet for en tid siden, men jeg hiver med posten jeg snekret i hop så kanskje noen klarer å tippe hvilket av motivene under som skal males? 👩‍🎨

Det var dagens skriblerier fra min kant, jeg håper du også har hatt en veldig fin ferie og kunne koblet av litt 💖

For å se videosnutten med haien på Instagram eller Facebook så finner du meg under @miriamhaukebo begge steder.

Vi blogges!

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg