Total tjuvstart på helgen!

Det er ikke verre enn det ser ut til, jeg sa jeg var sulten, så min gode mann foreslo at jeg skulle ta meg et melkehjerte, siden jeg akkurat har fått to hele esker i hus til helga i gave.

Men hvor enkelt er det å spise ETT sjokoladehjerte, en chips eller en bit med godteri?

Så da satt jeg der da etter fem minutter og plutselig var den ene esken min halvtom 😮 Det betyr vel snarere at jeg har knasket i meg nærmere 16 sjokolade hjerter til lunch! For å legge vekk de resterende hjertene måtte jeg rett og slett ta en alvorsprat med meg selv, og ikke nok med det; da jeg skulle gjemme unna eskene i snope skuffen (som jeg stort sett har skrelt), så sneik det seg pigade meg ut et hjerte til av pakken. Makan for en umulig oppgave å få sjokoladen sikkert ut av syne. Alt før jeg ble ferdig å tygge sjokoladen og skrive dette blogginnlegget begynte lille å hoppe rundt i magen her, det er ikke hver dag lunchen består av sjokolade 😛

Disclaimer: dette er ikke spons fra freia, jeg spiser like gjerne FirstPrice og Coop sjokolade 😉

Med ønske om en super helg, vi blogges:)

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg