Trøtte glugger

Dette kan muligens være utrykket mitt i natt, det hender jeg sitter og jobber med bedriften på kvelden.. Det var en del ting på siden min jeg ønsket å legge inn customisation muligheter for, og det gikk stort sett greit, helt til det gikk litt i ball for tredjeparts appen jeg brukte. Da var klokka alt nærmere midnatt og jeg hadde plutselig ett trykk som var helt offline.

Da tok jeg kontakt med utvikleren av appen som holder til i USA og var lys våken midt på den norske natta, lang historie kort, så ble jeg sittende opp en god stund lenger og har nå fått knappe fem timer på øyet. Jeg innser at fem timer på sett og vis kan oppleves som luksus når man er småbarnsforeldre, men nå som et av symptomene mine på graviditeten er å være STUPTRØTT, så føles det litt lite 😉

I alle trille jeg fikk ordnet det jeg skulle i natt og nettsiden min er nå enda mer brukervennlig, så jeg er litt trøtt i gluggene men glad denne morgenen.

Ønsker deg en kjempe fin dag, og tusen takk for at du titter innom 🙂

 

Miriam

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg