Uhu!


Da krysser jeg fingre og tær for at vi holder oss frisk en stund fremover! Vi hadde omgangsyken i hus i intet mindre enn åtte dager og vaskemaskinen har gått non stop siden forgje mandag, phew!

Det gikk litt over stokk og stein med matinntaket igjen så jeg har mistet de to kiloene jeg hadde klart å legge på meg etter å først ha gått ned et par kilo i starten av svangerskapet. Det ser heldigvis ut til å ha gått super fint, for selv om jeg gikk ned i vekt igjen så er magen i hvertfall blitt rundere 😀

Å holde noenlunde styr på heimen, vaske ned alt av leker, gulv og flater har selvfølgelig vært et hovedgeskjeft den siste uka, men jeg har også de siste dagene fått snekret i hop spurveuglen du ser her.


Det er enda litt igjen å tegne på ugla, men det er helt greit for meg for det er utrolig avslappende etter nok en heftig uke å kunne ta pennen fatt og bare ta det helt rolig og samtidig skape en ny kul illustrasjon 🙂

Jeg håper du har hatt en fin uke så langt og jeg vil veldig gjerne si tusen takk til alle som har tittet innom bloggen i mitt fravær og ønsket oss god bedring på Facebook <3

I dag er første ordinære arbeidsdag på over en uke og nå håper jeg virkelig at helsen er på retur så jeg kan blogge og arbeide som normalt fremover, det er tøft å stå i det når jeg vet at kontinuitet er alfa og omega for en liten bedrift som min.

Vi blogges!

Miriam

 

2 kommentarer
    1. Så fin tegning, herlig ugle 🙂 Jeg tegner mye selv, til blogg-innleggene mine 🙂 Hadde også omgangssyke før jul. Av og på i 4 uker faktisk 😮

      1. Så gøy at du tegner og kjempe nyttig når en skal ha illustrasjoner til bloggen 🙂 Huff, jeg håper du er frisk og rask nå etter jul, fire uker med omgangsyke av og på høres veldig slitsomt ut :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg