Ulv ulv

Altså det er ikke akkurat utrykket ulv det går i, men om du erstatter ulv med KVALM så er vi boks, mannen får tilsendt flere gledelige snapchats i løpet av en arbeidsdag, hvor jeg enten henger over doskåla, ligger strødd på sofaen eller sitter og gråter mens jeg iherdig prøver å jobbe eller gjøre noe som helst fornuftig. Jeg tuller ikke bare se her:

Dette er meg som prøver å jobbe, mens jeg føler meg kjempe kvalm og ille til mote for at jeg ikke jobber, pluss på en god dose hormoner så sitter man pluttselig å gråter over to uferdige tegninger.

Det er ikke gøy å være kvalm, men vi har fått tidenes beste overraskelse med minsten som er på vei, så jeg nøyer meg med å informere om kvalmen jevnt og trutt her i heimen, sånn at jeg er sikker på at ingen glemmer at jeg er kvalm, for det ville jo vært helt krise. Jeg kan nok neppe kalle meg en “rosa blogger” med blogginnlegg som dette, men det er greit, ærlighet er fint det også. For formen som gravid kan virkelig variere fra dag til dag.

Vi blogges!

Miriam

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg