På stubbene løs

For å være helt ærlig burde jeg nok ikke sitte å blogge om blyant stubber en lørdagskveld i en bloggverden som i stor grad ofte har innhold om fester, sosiale aktiviteter, klær og makeup!

Men på den andre siden, er bloggen en personlig ting, og jeg er rett og slett en ganske introvert person, som trives aller best på hjemmebane. Med andre ord sliter jeg slettes ikke med såkalt FOMO (fear of missing out) i helgene, og har dermed ingen problemer med å finne frem blyantene mine og jobbe videre med illustrasjonene. (Jeg sliter kanskje er ørlite med FOMO i forhold til årets selvangivelse og min første skattemelding som selvstendig næringsdrivende, men det er jo en helt annen sak ;))

Det er virkelig krabben Klype du ser over her, som jeg sitter og tegner på enda. Jeg ramlet litt av lasset da Doffen daua før påske (mer i dette blogginnlegget) og jeg skulle begynne å sette tekst til tegningene digitalt. Nå viste det seg at skanneren virkelig ikke var til å redde, men jeg mottok en ny skanner fra Power i går, og da var det ikke vanskelig å ta fatt på de siste par tegningene lenger 🙂

Så da sitter jeg her en lørdagskveld og tegner i vei med det som begynner å bli relativt korte fargeblyanter etter at jeg har mer eller mindre tegnet meg gjennom en hel bok. Så tenkte jeg at jeg kunne titte innom her og si at formen er bedre og at det er helt ålrigt å være hjemme en lørdagskveld, det viktigste er at man har det bra. Om det for noen innebærer en tur ut, en video sammen med venner eller bare litt egentid, så spiller ikke det så stor trille 🙂

Vi er alle forskjellig og dermed hiver jeg ut et ganske rett frem blogginnlegg for å si at det ikke bare er fest og rører i dagens bloggverden 😉

Miriam

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg