Too cool, I made it!

Ha! Til tross for svimmelheten i går føler jeg meg skikkelig kul i dag, det er ingen spøk å lage motiver, digitalisere og trykke 100 prøver (nesten) før man er i boks. Det koster mellom 20-40 kroner for hvert bidige ark jeg klarer å ødelegge (og det inkluderer ikke pigmenter og arbeidstid over hodet 😮 ).

MEN i går klarte jeg det helt vanvittige, jeg fikk ett perfekt trykk på første forsøk; der ut av kunst printeren min, så bare trillet det ut en perfekt liten luftballong med en liten bamse i kurven, jeg ble så glad at jeg løp nærmest i ring rundt meg selv inne på vaskerommet 😀 (vaskemaskinen er for lengst forvist fra “trykkeriet” mer om det i dette blogginnlegget).

De hvite bomullshanskene er forresten alltid på når jeg arbeider med trykk, rett og slett for å unngå å få fingeravtrykk på arket, det kan slå uheldig ut i forhold til arkets overflatebehandling og pigmentene, før det skal printes og like etter at digitaltrykket er klart. Det ser kanskje litt løye ut, men det er verdt det, for jeg vil kun levere det beste jeg kan. Nei nå gir jeg meg en klapp på skulderen og fortsetter arbeidet for dagen 🙂

Jeg ønsker deg en super dag, og tusen takk for at du er innom og holder øye med mitt lille foretak, det setter jeg stor pris på <3

 

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg