Oops! I did it again

Det er lov å le og det er lov å dra seg i håret i fortvilelse, jeg har gjort deg igjen, denne gangen var det den relativt dyre og helt nye ullsokken til mini fra Polarn O. Pyret.

Ja så vet man det, dersom en av to ullsokker ved et uhell går på 60 grader vil den krympe, bli nuppete og se litt molefonken ut i etterkant. Om det finnes tips der ute til andre gode merker med ullsokker med god antiskli er det supert, det ser ut som om jeg må supplere samlingen før vintersesongen er over *stille facepalm. 

For de som titter innom bloggen for første gang kan finer du mer om mine spinnville vaske eventyr her: da jeg flyttet en 96 kilos vaskemaskin alene, uaktsom oppvask og nok et vaskete uhell. Det som skremmer meg med å se disse overskriftene på rekke og rad, er at jeg har knapt blogget i tre måneder og at dette er et alarmerende antall vaske-relaterte hendelser på så kort tid! 

Jeg håper du fikk startet uka med to like sokker og at du ikke har krympet ulla for vinteren <3 

Vi blogges!

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg